Siedem nowych Salonów dołączyło do Sieci Salonów KRISHOME

Sieć Salonów KRISHOME oferująca komplet stolarki marki KRISPOL nieustannie się powiększa. Jesienią 2022 roku do Sieci dołączyło 7 nowych Salonów. Coraz szersza grupa przedsiębiorców dostrzega szansę rozwoju dla swoich lokalnych biznesów i razem z KRISPOL chce budować salony stolarki. To gotowy i sprawdzony koncept, który w niepewnych czasach daje poczuje stabilizacji.

POTRZEBY INWESTORÓW ZAWSZE NA PIERWSZYM MIEJSCU

Scentralizowany sposób zakupu kompletu stolarki otworowej do domu zyskuje z roku na rok. Nowoczesny inwestor szuka dobrej jakości produktów, ale również oszczędności czasu. Zakup bramy, okien, drzwi i osłon w jednym miejscu pozwala zoptymalizować liczbę wizyt w salonie, wielokrotnych i uciążliwych pomiarów na budowie czy montażu wykonywanego przez kilka różnych ekip. W przyszłości zapewnia również jednolitą obsługę posprzedażową w postaci corocznych przeglądów. Pełna obsługa inwestycji w zakresie stolarki otworowej przypadła do gustu nie tylko budującym, ale również firmom, które poszukują stabilnego konceptu biznesowego.

Obecna sytuacja w kraju i na świecie wzmocniła koncept zakupu stolarki w jednym miejscu. Sieć Salonów KRISHOME to odpowiedź na wszystkie potrzeby konsumenta, który ceni swój czas, bezpieczeństwo, poszukuje kompleksowych usług dostępnych w jednym miejscu, wspartych profesjonalną poradą eksperta – podkreśla Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej

WARTO POSTAWIĆ NA ZAUFANEGO PRODUCENTA

W obecnych czasach, dla większości inwestorów to budżet jest głównym decydentem na każdym etapie budowy domu. Kosztorys jest przeważnie starannie wyliczony, a finalny dobór produktów w dużej mierze musi pokrywać się z założeniami finansowymi inwestycji. Ważna jest również jakość i funkcjonalność produktów, a także oszczędność czasu podczas ich wyboru. Zakup stolarki to poważna inwestycja, dlatego należy zakładać, że środki w nią włożone będą się zwracały. Wybór dobrych jakościowo okien, bram garażowych i drzwi zewnętrznych od sprawdzonego producenta wpływa na obniżenie rachunków i oszczędności w przyszłości, a zastosowane w produktach rozwiązania dają gwarancję bezawaryjności na lata.

Bazowanie na zaufaniu Partnerów Handlowych, dopasowanie systemów produkcyjnych i odważne podejmowanie decyzji daje gwarancję rozwoju biznesu, nawet w nieprzewidywalnych czasach. Jako producent z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży doskonale wiemy, jakie są nasze atuty i to na nich opieramy autorski przepis na Gwarancję Spokoju, której poszukuje każdy inwestor – komentuje Radosław Gibki. Za nami otwarcie kolejnych Salonów prezentujących cały wachlarz produktów marki KRISPOL. Nowe Salony KRISHOME znajdują się w Szczecinie, Nowym Worowie, Wadowicach, Świebodzinie, Opolu, Nowym Tomyślu i Kwidzynie. To doskonałe miejsca nie tylko dla inwestorów z gotowym planem budowy lub modernizacji domu, ale także tych, którzy dopiero szukają pomysłów – dodaje.

WAŻNE JEST POCZUCIE DOBRZE DOKONANEGO WYBORU

Bez względu na to, czy inwestor wybierze okna z PVC, aluminiowe czy połączy oba te rozwiązania, może liczyć na spójną kolorystykę wszystkich elementów stolarki. W ofercie marki KRISPOL kupujący znajdzie ponad 200 wariantów RAL oraz blisko 30 rodzajów oklein. Integralność kolorów, kształtów, faktur gwarantuje spójność bryły budynku ze stylem, w jakim został on wykonany. Wygląd to jednak nie wszystko – zastosowane w produktach rozwiązania technologiczne sprawiają, że stolarka marki KRISPOL spełnia oczekiwania najbardziej wymagających inwestorów.

Budowa lub renowacja domu to duże przedsięwzięcie. Produkty muszą gwarantować bezpieczeństwo i być dopasowane do określonych potrzeb klientów. Najlepszym tego przykładem jest zainteresowanie rozwiązaniami energooszczędnymi. To przyszłościowy wybór, który pozwala na zmniejszenie wydatków związanych z użytkowaniem domu. Decydując się na produkty marki KRISPOL, kupujący stawia na innowacyjne metody i wysokiej jakości produkty polecane w programie Czyste Powietrze. Ponadto korzysta z profesjonalnej obsługi, fachowego doradztwa oraz serwisu i otrzymuje długoletnią gwarancję – 7 lat na okna PVC i 5 lat na pozostałe produkty.

POMAGAMY W TERMOMODERNIZACJI – OD WYCNEY PO DOTACJE

Inwestycje budowlane to nie tylko stawianie nowych budynków, ale także termomodernizowanie już istniejących. W Polsce większość domów jednorodzinnych wymaga kompleksowej termomodernizacji. U źródeł tych działań leżą potrzeby związane z rosnącymi cenami energii cieplnej oraz deficyt surowców pozwalających na jej produkcję. Niezależnie od źródła ciepła, skutecznym sposobem na ciepły dom i oszczędność energii jest wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej. Warto wiedzieć, że zakup nowej stolarki do termomodernizowanego domu można zrealizować z dofinansowaniem. Produkty marki KRISPOL znajdują się na Liście Zielonych Urządzeń i Materiałów, spełniają wymagania programu Czyste Powietrze i kwalifikują się do ulgi termomodernizacyjnej.

Okna, drzwi i bramy  garażowe montowane 15-20 lat temu mają współczynniki przenikania ciepła nawet trzykrotnie wyższe niż nowe, a ponadto często zamontowane są w sposób niezgodny z dzisiejszymi standardami. Decyzję o wyborze kompletu stolarki powinna poprzedzać analiza potrzeb i oczekiwań inwestora. Należy określić warunki, w jakich produkty będą użytkowane. Niektóre rozwiązania lepiej sprawdzą się w  budownictwie w centrum miasta, inne natomiast w domach zlokalizowanych na przedmieściach lub na wsi – podkreśla Radosław Gibki. Wymiana stolarki w domu wydaje się być skomplikowanym przedsięwzięciem, dlatego inwestorzy potrzebujący wsparcia mogą udać się do Salonu KRISHOME, w którym specjaliści dokonają bezpłatnej konsultacji i posłużą fachowym doradztwem na każdym etapie realizacji – od wyceny po dotację – dodaje.

Budujesz lub remontujesz dom? Zastanawiasz się, jakie produkty i rozwiązania wybrać, aby inwestycja zwróciła się w przyszłości? Odwiedź jeden z nowych Salonów KRISHOME: EURO KLINKIER Szczecin (https://euroklinkier.krishome.pl/), Perenc Nowe Worowo (https://perenc.krishome.pl/), Alukonstrukt Wadowice, Chorążyczewscy Świebodzin, DACH KLINKIER Opole (https://dachklinkier.krishome.pl/),  WINDOW SILL Nowy Tomyśl (https://windowsill.krishome.pl/), RCT Kwidzyn (https://rct.krishome.pl/).

KRISPOL jest wiodącą marką stolarki otworowej obecną w branży budowlanej od ponad 30 lat. Nowoczesne zakłady produkcyjne oferują kompleksowe rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy garażowe, drzwi, okna, rolety i żaluzje fasadowe.

Ciekawostki z branży

Projektowanie graficzne to szerokie pojęcie, które obejmuje zarówno pracę z grafiką wektorową (samodzielne tworzenie obrazów), jak i z grafiką rastrową (przekształcanie i poprawianie zdjęć). Oprócz tych dwóch popularnych dziedzin projektowanie graficzne obejmuje również tworzenie grafik 3D, jak i prace związane ze składem i przygotowaniem tekstu do druku (DTP).

Jakie prace najczęściej zleca się grafikom? Do branżowej codzienności należy projektowanie grafik na media społecznościowe, na blogi firmowe, wszelkie typy ulotek, reklamówek, katalogów i plakatów promocyjnych.
To jednak dopiero początek długiej listy – po nich plasują się zlecenia na przygotowanie grafik i całych layoutów na strony www lub do aplikacji mobilnych. Każdy element, jaki widzisz na stronie, wyszedł spod ręki projektanta: tu nie ma miejsca na przypadki.

Bardziej złożone prace graficzne to… wspomniane tworzenie logo firmy. Profesjonaliści, którzy poważnie myślą o swojej marce, wiedzą, że logo to wisienka na torcie, jakim jest cały system identyfikacji wizualnej. To właśnie projektowanie takich kompleksowych rozwiązań jest najciekawszym i najbardziej satysfakcjonującym wyzwaniem w pracy grafika.

Jakie jeszcze prace zleca się projektantom w Polsce? Rosnąca popularność e-commerce zwiększa zapotrzebowanie zarówno na profesjonalny retusz zdjęć produktowych jak i… na fotorealistyczne wizualizacje 3D.
3D jest przy tym jednym z ważniejszych trendów w projektowaniu graficznym. Jego możliwości rosną – trójwymiarowe obrazy nie tylko zastępują prawdziwe produkty w katalogach firmowych, ale również oferują przedstawienia przekrojów, modele zamówień czy wizualizacje.

Osobną kategorią prac graficznych jest skład tekstu i przygotowanie go do druku. Wymaga nie tylko dużej cierpliwości i wyobraźni, ale również specjalistycznej wiedzy dotyczącej typografii.

Podział na grafików i graficzki jest bardzo wyrównany: panowie prowadzą niecałymi dziesięcioma punktami procentowymi. Zawód grafika wykonuje 46,8% kobiet i 54,2% mężczyzn.

Inaczej niż w przypadku copywriterów, projektowaniem graficznym zajmuje się nieco starsza grupa wiekowa – prawdopodobnie ma to związek z tym, że aby zacząć realizować pierwsze komercyjne zlecenia, potrzebna jest wiedza i doświadczenie.

Wśród freelancerów grafików dominują przedstawiciele grupy wiekowej 25-34 lata. Jest ich aż 47,9%. Mniej liczne, choć wciąż zauważalne reprezentacje mają projektanci graficzni w wieku od 18 do 24 lat (24,5%) oraz w grupie pomiędzy 35 a 44 rokiem życia (19,3%).

Pozwala to zauważyć, że projektowanie graficzne popularne jest głównie wśród młodych ludzi, co jednak nie znaczy, że grupy wiekowe powyżej 44 roku życia są w badaniu zupełnie nieobecne. Projektanci w wieku 45-54 stanowią jednak tylko 6,3% badanej próby, a ci powyżej 55 roku życia to zaledwie 1,6%.

Co ciekawe, jeszcze mniejszą reprezentację mają najmłodsi graficy, którzy nie ukończyli jeszcze 18 roku życia: jest ich tylko 0,5%.

Graficy (mimo dość dużego nasycenia rynku) nadal są atrakcyjnymi specjalistami dla wielu pracodawców – od największych, międzynarodowych agencji reklamowych, po niewielkie firmy, funkcjonujące w rynkowych niszach.

Oczywiście zawód grafika daje też szerokie możliwości samodzielnego realizowania się jako współpracujący z różnymi podmiotami freelancer – to opcja dla osób ceniących sobie pracę na własnych warunkach.

Chcący się utrzymać na rynku grafik musi być osobą kreatywną, ale zarazem bardzo obowiązkową i umiejącą pracować w sposób elastyczny oraz wielopłaszczyznowy (od projektu do projektu). Zmienność i dynamika w znacznym stopniu decydują o tym, że średnia wieku w zawodzie grafika komputerowego jest niska (ok. 30 lat).

Jeśli wykazujemy się takimi cechami i czujemy, że w pokonaniu pierwszych progów pomoże nam pasja i wrodzone umiejętności graficzne – warto spróbować swoich sił odpowiednio szybko. Dobre, czyli rozbudowane i urozmaicone portfolio, to najlepsza przepustka do kariery w branży graficznej.

Na początku liczy się każdy wykonany projekt, dlatego wchodząc do zawodu, skupiajmy się nie tylko na wiedzy teoretycznej, ale nie bójmy się podejmować zawodowych wyzwań już w trakcie studiów czy/i uzyskiwania kolejnych zawodowych szlifów.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *