Vectra przedstawia świąteczne oferty pełne prezentów, a wraz z nimi atrakcyjne promocje z dostępem do HBO Max nawet na rok

Święta tuż za rogiem, dlatego Vectra już teraz przygotowała wiele atrakcyjnych ofert zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych klientów. Dostęp do tysięcy produkcji w HBO MAX w prezencie nawet na rok z pewnością przyciągnie uwagę fanów domowego kina. Czym jeszcze wyróżniają się bożonarodzeniowe promocje operatora?

Jedne z najbardziej wyczekiwanych świąt w roku zbliżają się wielkimi krokami. W tym szczególnym czasie Vectra nie zapomina o swoich obecnych, jak i nowych klientach.

Już od wtorku, 29 listopada br., nowi klienci decydujący się na zakup pakietu Internetu światłowodowego o dowolnej prędkości z pakietem Telewizji Smart obejmującym 82, 139 lub 177 kanałów będą mogli skorzystać z HBO MAX od trzech, sześciu, do nawet dwunastu miesięcy bez dodatkowych opłat. Na HBO MAX na rok w prezencie mogą liczyć klienci kupujący paczkę z pakietem platynowym, zawierającym 177 kanałów. Platforma HBO MAX oferuje widzom bogatą bibliotekę produkcji uznanych światowych marek, takich jak Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network oraz Max Original.

Co więcej, w ramach specjalnej oferty, za 29,99 zł/mies., obecni klienci mają okazję podnieść prędkość swojego Internetu o dwa poziomy, czyli przykładowo z 150 Mb/s na 600 Mb/s, otrzymując przy tym
w prezencie dostęp do serwisu Netflix na cały okres trwania umowy. Z kolei zwiększenie prędkości tylko o jeden poziom to koszt od 5 zł/mies. Ponieważ treści filmowe idealnie wpisują się w tradycję oglądania świątecznych tytułów, dotychczasowych klientów operatora z pewnością ucieszy możliwość skorzystania z Pakietów Premium, obejmujących kanały HBO, CANAL+ i Eleven Sports, bez wnoszenia jakichkolwiek opłat przez pierwsze 6 miesięcy. Otwiera to przed nimi dostęp do szerokiej liczby kanałów premium, gdzie mogą oglądać najnowsze hollywoodzkie produkcje filmowe, kultowe seriale, kreskówki dla dzieci, intrygujące dokumenty, jak również najciekawsze wydarzenia sportowe w wysokiej jakości.

Oferta świąteczna w Vectra rozpoczyna się 29 listopada br. i potrwa do 31 grudnia br. do godz. 23:59. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej operatora: https://www.vectra.pl/

O Grupie Vectra

Grupa Vectra oferuje nowoczesne usługi Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT, telefonii mobilnej i stacjonarnej, a także profesjonalne usługi dla biznesu. Grupa nieustannie rozwija swoje produkty, w tym usługę TV Smart, która umożliwia korzystanie z nowoczesnej platformy wideo
w standardzie 4K, zarówno tradycyjnie poprzez dekoder, jak i poprzez aplikację mobilną, telewizor, czy przeglądarkę internetową. Obecnie z 4 mln usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,7 mln gospodarstw domowych, a w zasięgu sieci operatora znajduje się ich 4,6 mln.

Ciekawostki z branży

Rozwój technik informatycznych w znaczący sposób wpłynął na wiele zawodów. Jedną z profesji w dużym stopniu związanych z IT jest grafika. Programy graficzne są niezbędną bazą dla pracy grafików, co nie oznacza, że nie muszą się oni wykazywać podobnymi cechami, jak ich koledzy sprzed kilkudziesięciu lat. Nadal w zawodzie tym liczą się takie umiejętności jak: talent plastyczny, biegłość techniczna, skrupulatność, dokładność i jednocześnie – kreatywność.

Dobry grafik to osoba posiadająca niezbędny zasób umiejętności twardych i miękkich. Liczy się też jeszcze coś szczególnego – pasja – która nie tylko nie pozwoli popaść w zawodową rutynę, ale sprawi, że profesjonalny rozwój (a co za tym idzie – śledzenie szybko zachodzących w tej branży zmian) nie będzie niemiłą koniecznością.

Specjalista od budowania marki – Specjalista z pogranicza grafiki komputerowej i marketingu. Jego czynności polegają na stworzeniu (a w pewnych sytuacjach także na modyfikacji) elementów graficznych, które mają być wykorzystywane w ramach jednej firmy. Grafik ten w pierwszej kolejności zajmie się ustaleniem jakie fonty, logo i zestawienia kolorów będą najbardziej korzystne dla jego kontrahenta, a następnie po uzyskaniu aprobaty przystępuje do wykonania grafiki, która zostanie zastosowana w materiałach promocyjnych przedsiębiorstwa (np. w papierze firmowym, długopisach, wizytówkach, etc.). Do grafika takiego należy zwrócić się również w przypadku, jeżeli mamy już logo i jesteśmy kojarzeni z pewnymi zestawieniami kolorów czy symbolami, pragniemy jednak odświeżyć wizerunek naszej firmy nie tracąc jednocześnie autentyczności. Powinineś mieć logo w krzywych, jeśli nie masz logo w formacie wektorowym napisz do mnie.

Retuszer – Najlepszy przyjaciel fotografa i osób, którym zależy na jakości wykonanych zdjęć. Retuszer nie ogranicza się jedynie do tego, by osoby znajdujące się na zdjęciach wyglądały korzystniej. Potrafi on również poprawić ogólną jakość zdjęć, odnowić stare fotografie, jak również wystylizować nowe zdjęcia na wykonane w innej epoce. Grafik ma również możliwość bezstratnego powiększania zdjęć przy pomocy nowoczesnych narzędzi. Dzięki odpowiednim zabiegom jest wstanie zmienić kolorystykę zdjęcia jak również dodać/usunąć odpowiednie elementy, przez co jest on niezastąpiony przy dostosowywaniu fotografii do potrzeb materiałów promocyjnych czy kampanii reklamowych.

Operator DTP – Zajmuje się on odpowiednim złożeniem tekstu i obrazu, tak, by nadawał się on do wykorzystania w ostatecznej publikacji. Ponieważ powyższy opis może być nieco niejasny dla osób, które wcześniej nie współpracowały z operatorem DTP, posłużymy się prostym przykładem. Weź do ręki dowolne czasopismo (najlepiej do tego celu nada się prasa kobieca, ale może być to też każda inna gazeta). Zwróć uwagę na tekst i obrazki umieszczone w czasopiśmie. Tekst rozmieszczony jest w kolumnach, które oplatają obrazki. W miejscach, gdzie tekst spotyka się z ilustracją litery często zmieniają swój kolor tak, by pozostać czytelnymi i stworzyć harmonijną całość. Tekst jest w niektórych miejscach pogrubiony tak, by przykuwał uwagę. Grafiki znajdujące się w czasopiśmie są natomiast w niektórych miejscach rozmyte, by w innych tworzyć wyraźne linie. Operator DTP zajmuje się właśnie tym, by z otrzymanego tekstu i grafiki stworzyć miłą dla oka całość, która następnie może zostać wykorzystana w czasopiśmie, na bilbordzie reklamowym, ulotce czy w książeczce ofertowej.

Podział na grafików i graficzki jest bardzo wyrównany: panowie prowadzą niecałymi dziesięcioma punktami procentowymi. Zawód grafika wykonuje 46,8% kobiet i 54,2% mężczyzn.

Inaczej niż w przypadku copywriterów, projektowaniem graficznym zajmuje się nieco starsza grupa wiekowa – prawdopodobnie ma to związek z tym, że aby zacząć realizować pierwsze komercyjne zlecenia, potrzebna jest wiedza i doświadczenie.

Wśród freelancerów grafików dominują przedstawiciele grupy wiekowej 25-34 lata. Jest ich aż 47,9%. Mniej liczne, choć wciąż zauważalne reprezentacje mają projektanci graficzni w wieku od 18 do 24 lat (24,5%) oraz w grupie pomiędzy 35 a 44 rokiem życia (19,3%).

Pozwala to zauważyć, że projektowanie graficzne popularne jest głównie wśród młodych ludzi, co jednak nie znaczy, że grupy wiekowe powyżej 44 roku życia są w badaniu zupełnie nieobecne. Projektanci w wieku 45-54 stanowią jednak tylko 6,3% badanej próby, a ci powyżej 55 roku życia to zaledwie 1,6%.

Co ciekawe, jeszcze mniejszą reprezentację mają najmłodsi graficy, którzy nie ukończyli jeszcze 18 roku życia: jest ich tylko 0,5%.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *